Gemeenteavond van 15 september 2021

De gemeenteavond was voor velen een echte opsteker! Er was een goede sfeer, prettig om veel gemeenteleden weer te ontmoeten, een goede opkomst van ca. 100 gemeenteleden (het maximum van de Vredeskerk), plus de mensen die via internet/kerkomroep of YouTube verbonden waren. En het was ook een belangrijke avond, want er was veel te bespreken en informatie te delen:

  • het beleidsplan met het zicht op de toekomst 2025, gepresenteerd door ds. Wim Andel
  • de plaatselijke regeling met als belangrijkste verandering de aanpassing van de grootte van de kerkenraad, werd door de scriba, dhr. Teco Boerman, uitgelegd
  • de voorlopige rapportage van de commissie gebouwen, een helder verhaal van de voorzitter van het College van Kerkrentmeesters, dhr. Arie Bosschaart.

Lees verder “Gemeenteavond van 15 september 2021”

Digitale collectes

Het is nog steeds mogelijk om de collectes digitaal te doen.
Het is iets meer werk dan het doorgeven van de zak maar op deze manier kunt u toch uw steentje bijdragen aan de verschillende collectes.

U kunt het geld voor de collectes Lees verder “Digitale collectes”